Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení akvizice vybraných českých franchisingových konceptů
Sochor, Radovan ; Hes, Aleš (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá moderní a celosvětově dynamicky se rozvíjející obchodní metodou, která se nazývá franchising. V práci jsou podrobně zkoumány tři vybrané franchisingové koncepty působící na českém trhu. Zkoumané koncepty jsou z oboru gastronomie a jsou jimi Švejk restaurant, Potrefená husa a The PUB. Úvodní část práce seznamuje se základními teoretickými východisky a analýzou českého franchisingového trhu v oblasti obchodu a služeb. Ve Vlastní práci je pak provedena analýza vybraných konceptů a jsou zkoumány cíle práce. Hlavním cílem práce je vyhodnocení ekonomické a obchodní efektivity zkoumaných franchisingových konceptů. K naplnění tohoto cíle je použita komparativní analýza dle stanovených kritérií. Prvním dílčím cílem práce je pak zjištění zájmu potenciálních podnikatelů o zkoumané koncepty, který je prováděn pomocí vlastního výzkumu formou dotazníkového šetření. Druhým dílčím cílem je hodnocení konceptů a navržení inovativních postupů.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Smejkal, Martin ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Cílem této práce je analýza franchisingu jako formy kooperace z teoretického i praktického hlediska. První kapitola se zabývá franchisingem z teoretického hlediska. Součástí této kapitoly je definice franchisingu, historie franchisingu, rozdělění franchisingu na základě předmětu podnikání apod. Druhá kapitola se zabývá problematikou založení franchisového podniku. V této kapitole popisuji proces založení franchisového systému se zaměřením na pilotní provoz, výběr franchisantů a vytvoření franchisového konceptu. Ve třetí kapitole popisuji jednotlivé výhody a nevýhody podnikání na bázi franchisingu pro franchisora i franchisanta. Čtvtá kapitola se zabývá historickým vývojem franchisingu v České republice. V páté kapitole jsem se zabýval kompletním rozborem franchisového systému předního českého konceptu v oboru gastronomie, Švejk restaurant.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Bártová, Petra ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem "franchisingu jako metody vstupu na trh". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části popisuji základní principy fungování franchisingu, postavení franchisora a franchisanta a také výhody a nevýhody, které plynou pro obě strany ze vzájemné spolupráce. Dále se věnuji významu franchisingu ve světě i v rámci České republiky. Praktická část pojednává o využití franchisingu na příkladu sítě restaurací Švejk restaurant.
Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh
Humlová, Anna ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit podstatu franchisingu a na názorném příkladu ukázat, jak tato metoda funguje v praxi. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické jsou uvedeny výhody a nevýhody jak pro franchisora, tak pro franchisanta. Dále je zde popsána situace na českém trhu a další perspektivy vývoje, V druhé části je detailně popsán franchisingový projekt společnosti Daos Plus s.r.o. Ve třetí části jsou zveřejněny výsledky průzkumu, jež byl proveden mezi mladými lidmi a který mezi nimi zkoumá všeobecnou povědomost o franchisingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.